Vállalati ügyfélkapcsolati tanácsadó [Hungary]


 

$ads={1}

Feladatok:


Közép- és nagyvállalati ügyfélkörben ügyfélkapcsolati tevékenység ellátása:
  • Kapcsolattartás a meglévő közép- és nagyvállalati ügyfelekkel, portfólió kezelése,
  • Új ügyfelek akvizíciója,
  • Ügyféligények felmérése, ajánlatok összeállítása, banki és bankcsoporti termékek, szolgáltatások értékesítése,
  • Finanszírozási tanácsadás
  • Hitelezési folyamat során a tárgyalást megelőző előszűrések, előminősítések elvégzése
  • Hiteltárgyalások lebonyolítása, helyszíni szemle elvégzése,
  • Hitelkérelmek befogadása, ügyletek strukturálása, üzleti rész előterjesztése, döntésre történő előkészítése,
  • Egyeztetés kockázati döntéshozókkal,
  • Szerződéses dokumentációk elkészítése/véleményezése,
  • Meglévő ügyfelek monitoringja, problémás ügyletek kezelése,
  • Passzív banki termékekkel kapcsolatos egyedi ügyféligények kielégítése, rendelkezés a számlavezetők felé.

Szakmai követelmények:


  • Felsőfokú gazdasági / pénzügyi végzettség
  • Elemzési-pénzügyi-számviteli tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvvizsga
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Ppt)

Szükséges képességek:


  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Határozott, dinamikus egyéniség
  • Üzleti és értékesítés orientált szemlélet
  • Eredmény- és sikerorientáltság
  • Csapatszellem, alkalmazkodó képesség
  • Önállóság, precíz, lendületes munkavégzés, gyors tanulás
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:


  • Banki területen szerzett kereskedelmi banki tapasztalat

Amit kínálunk:


  • Versenyképes alapjövedelem és teljesítményösztönzők
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Multinacionális munkakörnyezet
  • Dinamikus csapat

Jelentkezés most »

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال