$ads={1}
Feladatok:
Közép- és nagyvállalati ügyfélkörben ügyfélkapcsolati tevékenység ellátása:
- Kapcsolattartás a meglévő közép- és nagyvállalati ügyfelekkel, portfólió kezelése,
- Új ügyfelek akvizíciója,
- Ügyféligények felmérése, ajánlatok összeállítása, banki és bankcsoporti termékek, szolgáltatások értékesítése,
- Finanszírozási tanácsadás
- Hitelezési folyamat során a tárgyalást megelőző előszűrések, előminősítések elvégzése
- Hiteltárgyalások lebonyolítása, helyszíni szemle elvégzése,
- Hitelkérelmek befogadása, ügyletek strukturálása, üzleti rész előterjesztése, döntésre történő előkészítése,
- Egyeztetés kockázati döntéshozókkal,
- Szerződéses dokumentációk elkészítése/véleményezése,
- Meglévő ügyfelek monitoringja, problémás ügyletek kezelése,
- Passzív banki termékekkel kapcsolatos egyedi ügyféligények kielégítése, rendelkezés a számlavezetők felé.
Szakmai követelmények:
- Felsőfokú gazdasági / pénzügyi végzettség
- Elemzési-pénzügyi-számviteli tapasztalat
- Középfokú angol nyelvvizsga
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Ppt)
Szükséges képességek:
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Határozott, dinamikus egyéniség
- Üzleti és értékesítés orientált szemlélet
- Eredmény- és sikerorientáltság
- Csapatszellem, alkalmazkodó képesség
- Önállóság, precíz, lendületes munkavégzés, gyors tanulás
- B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
- Banki területen szerzett kereskedelmi banki tapasztalat
Amit kínálunk:
- Versenyképes alapjövedelem és teljesítményösztönzők
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Multinacionális munkakörnyezet
- Dinamikus csapat
Jelentkezés most »