Popis pracovního místa
Jsi vždycky mluvčí party? Máš v malíčku triky, jak rozesmát pesimisty, a jak zklidnit rozlícené publikum? Máš zkušenost s komunikací na sociálních sítích a nechybí ti vyřídilka? No tak to jsi náš člověk! Do marketingového týmu hledáme specialistu, který si vezme na starost péči o naši komunitu na sociálních sítích. Komentáře budou tvým denním chlebem a budování vztahu se zákazníky jakbysmet.
Co tě u nás čeká?
$ads={1}
- budeš se starat o komunitu našich zákazníků a fanoušků na Facebooku (25 000 sledujících) a dalších sociálních sítích Zásilkovny
- budeš reagovat na komentáře, dotazy, požadavky, pochvaly a stížnosti
- staneš se velvyslancem zákazníků a jejich stěžejním kontaktem na sociálních sítích
- poznáš všechna oddělení Zásilkovny a do detailu se seznámíš s našimi službami a produkty
- staneš se součástí marketingového týmu Zásilkovny a pomůžeš nám budovat lovebrand
Co bys měl/a mít a znát?
- zkušenost se zákaznickým servisem alespoň 1 rok - ať už ze strany správy sociálních sítí (community management), nebo zákaznické linky
- vynikající komunikační dovednosti a cit pro český jazyk
- vyřídilku a odvahu reagovat na negativní komentáře a výtky
- prozákaznický přístup a chuť pomáhat zákazníkům vyřešit potíže a komplikace
- chuť učit se a zvídavost - protože služeb a produktů máme hodně a je třeba se v nich orientovat, aby bylo možné zodpovědět zákaznické dotazy :-)
- odolnost vůči stresu - někdy to není sranda a je potřeba ustát vytížené situace
Za ti můžeme nabídnout?
- stabilní zaměstnání v oddělení marketingu
- možnost načerpat zkušenosti s community managementem ve firmě s miliardovým obratem
- hlavní pracovní poměr
- 5 týdnů dovolené
- stravenky 120 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- vzdělávací programy, školení a jazykové kurzy na pracovišti v pracovní době
- možnost posílat zásilky za výhodnou cenu
- možnost Multisport karty
- kávu, čaj a ovoce zdarma k tvému každodennímu občerstvení
- počítač a telefon
- pracoviště v blízkosti metra Českomoravská
- nástup možný ihned a hlavně: super tým, který si pomáhá, srší humorem a velmi pravidelně a rád teambuildinguje :-)
Jdeš do toho? Pošli nám životopis a přilož soubor, ve kterém odpovíš na následující otázky:
- Jaké tři české značky podle tebe skvěle zvládají community management na Facebooku a bereš si z nich inspiraci?
- Zaznamenal/a jsi nějakou kauzu na sociálních sítích, která obletěla česká média a způsobily ji komentáře v diskuzi? Může se jednat o pozitivní i negativní příklad.
- Jak bys zareagoval/a na tyto komentáře:
- “Na vaši infolinku se nedá dovolat! Čekala jsem 15 minut! S chatbotem to teda řešit nechci. Takže jak mám jako zjistit, kde je moje zásilka? To ji jako váš řidič ukradl???”
- “Teď váš řidič v naší ulici zastavil na zákazu zastavení! Oni nemusí dodržovat předpisy?! Měli byste si je víc hlídat, tohle není dobrá vizitka značky!”
- Jaký gif bys dal/a do odpovědi na pochvalu “Zásilkovna je nej! V e-shopech, co nemají Zásilkovnu, už ani nenakupuju.” - můžeš přidat třeba odkaz z giphy.com
Těšíme se na tvoji zprávu. Když budeme mít pocit, že by se ti u nás mohlo líbit, setkáme se osobně.
Zaměstnanecké výhody, benefity
5 týdnů dovolené, Multisport karta, Školení a jazykové kurzy, Stravenky 100 Kč/den, Flexibilní pracovní doba, Služba Mezi námi pro soukromé účely za výhodnou cenu, Káva a čaj každý den, Počítač a telefon, Nástup možný ihned, Možnost home office, Firemní akce, Možnost kariérního růstu, Denní přísun ovoce a zeleniny, Zaměstnanecká sleva u vybraných partnerů, Odměna za doporučení nového kolegy, Teambuildingy
Souhrn
Pracovní režim:Jednosměnný režim
Možný termín nástupu: Dohodou
Místo:Českomoravská 2408/1a, 190 00 Praha 9